2019.09.25. 12:17
Újabb gyártója van az „okos” cipóknak
Újabb taggal bővült az okos élelmiszereket gyártók és forgalmazók köre Magyarországon. Baranya megyét és Tolna megye egyes részeit hamarosan a Pécsváradi Aranycipó Kft. látja el kedvező élettani hatású sütőipari termékekkel. A cég jogot szerzett az egyik hazai diszkonthálózat ellátásának megszervezésére is.
A két cég közelmúltban aláírt megállapodása alapján, az Okos Élelmiszerek Kft. gyártói-piaci franchise rendszeréhez csatlakozva, a pécsi központú társaság hozza piacra a Vitajó brand cipó formátumait. „E termékek nem csupán finomak, hanem – egyedi vitamin- és ásványianyag-összetételüknek köszönhetően – hozzájárulnak az immunrendszer megfelelő működéséhez, a fáradtság és kifáradás csökkentéséhez, valamint a haj, a bőr és a csontozat normál állapotának a fenntartásához is” – mondta ifj. Büki László, a Pécsváradi Aranycipó Kft. ügyvezetője. „Ebben az új élelmiszer-egészség koncepcióban való részvételünk számunkra stratégiai kérdés. Baranya és Tolna megye minél több lakójához szeretnénk eljuttatni az egészséget támogató termékeket, értékes pluszszolgáltatást nyújtva ezzel fogyasztóinknak”.
Négy önálló brand
Az okos élelmiszereket hosszú ideje tartó kutatási, fejlesztési és innovációs program keretében a debreceni központú Hajdúsági Sütödék-csoport cégei fejlesztették ki. Mára négy önálló sütőipari brand született, amelyek külön-külön különböző élettani, egészségi területeken nyújtanak szolgáltatást az embereknek. „A ma ismert trendekkel szemben mi olyan új funkciókkal ruházunk fel alapvető élelmiszereket, amelyek tudományosan igazoltan hatékonyan és biztonságosan támogatják az egészséget, sőt – egyes brandek esetében – betegségek kialakulásának a kockázatát is csökkentik” – mondta Szakács Tamás, az Okos Élelmiszerek Kft. ügyvezetője.
(El)ismert újítás
Az új brandek társadalmi jelentőségét jól jelzi, hogy az okos élelmiszer-koncepciót tavaly beválasztották Magyarország 100 legérdekesebb innovációja, tavasszal pedig a Magyar Innovációs Nagydíjon a 40 legelismertebb újítás közé.
Az okos élelmiszerek országos és nemzetközi elterjesztésére kialakított franchise rendszer lényege, hogy a gyártói haszon a piachoz legközelebb lévő sütőipari cégekhez kerül. E társaságok pedig – területi kizárólagosságot, valamint számos jogi, marketing és technológiai támogatást kapva – szinte saját termékükként építhetik fel a piacaikat. Ennek az üzleti modellnek a legnagyobb előnye, hogy sokak számára elérhető fogyasztói árak kialakítását teszi lehetővé az egészséget szolgáló sütőipari termékek esetében is.
(PR cikk)
Borítókép: magánarchívum.