2014.10.02. 18:17
Koedukált öltöző, tévelygő vendég
Egy debreceni fürdőlátogató - aki általában elégedett a felújítással – azt hiányolja, hogy nem segítik a vendégeket az új rendszer megismerésében, használatában. Olvasói kérdés és illetékes válasz.
Egy debreceni fürdőlátogató - aki általában elégedett a felújítással – azt hiányolja, hogy nem segítik a vendégeket az új rendszer megismerésében, használatában. Olvasói kérdés és illetékes válasz.
Példaként elmondta, hogy az öltözőnél ülő munkatárs nem tájékoztat arról, hogyan lehet nyitni a kabint a karjukra csatolt órával, nem említi, hogy koedukált az öltöző, s hogy mit kell tenni a zavarba ejtő események elkerülésére. Szerinte nem természetes elvárás, hogy az idős emberek mindent maguktól felfedezzenek fel, ha pedig nem megy, kínlódjanak, szégyenkezzenek.
A kifogásra küldött válaszában Holléry Tibor, a fürdőszolgáltatás divízió igazgatója a következőt írta: Igen, az öltöző tényleg koedukált. Ma már nem épülnek klasszikus „női-férfi” oldalra osztott öltözők. A problémával szemben kicsit értetlenül állok, mert mind a termál bejáratánál, mind az öltözőben egy-egy kolléga folyamatosan jelen van, és segíti a vendégek közlekedését, eligazodását, pont ezen helyzetek elkerülése végett. Pedig alapvetően a rendszer nem igényelné az „élő munkaerő” folyamatos jelenlétét. Természetesen, továbbra is fokozottan figyelni fogunk a vendégek tájékoztatására, és a segítségnyújtásra – fogalmazott.
Palotai Péter, a gyógyfürdő marketingvezetője hozzátette, a vendég az átöltözéshez köteles az erre kialakított, belülről zárható öltözőfülkét használni. Öltözetét és személyes tárgyait pedig az azonosító kártyájával nyitható és zárható szekrényben helyezheti el.
HBN