Vízmű

2020.03.14. 12:17

Online ügyintézésre kérnek

Személyes megjelenéshez érdemes előre időpontot kérni.

Fotó: Napló-archív

„A vírus esetleges terjedésének a személyes ügyfélkapcsolatok minimalizálásával igyekszünk gátat szabni. Ebben kérjük ügyfeleink, felhasználóink együttműködését és megértését! Törekvésünk, hogy az eddig személyesen is intézhető ügyeket online módon, illetve elektronikus formában és telefonon kezeljük az ügyfelek és munkatársaink biztonsága érdekében” – írja közelményében a Debreceni Vízmű Zrt.

A személyes ügyfélszolgálat a megszokott munkarendben elérhető, de javasolt az időpontfoglalás.

A Vízmű arra kér mindenkit, hogy a többi ügyfél és az ügyintézők fertőzésveszélyének kiküszöbölése érdekében lázas, beteg állapotban a személyes ügyfélszolgálati és vidéki, információs irodák helyett telefonon keressék munkatársait, vagy küldjék meg leveleiket az alábbi címre: Debreceni Vízmű Zrt. 4001 Debrecen, Pf: 88.!

A műszaki jellegű, közvetlen üzemi, telephelyi, vízműtelepi, vízvizsgáló laboratóriumi személyes ügyfélkapcsolati lehetőségeit március 16-tól Debrecenben és vidéken egyaránt felfüggesztik, biztosítva az online jellegű ügyintézési módokat!

A szolgáltató portáljára regisztrálva mindenki nyomon követheti számláját, bankkártyás befizetést kezdeményezhet, mérőállást jelenthet be.

Az online diktálás lehetősége itt elérhető.

HBN

A témába vágó további cikkeinket ide kattintva érhetik el.

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a haon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában