2020.04.08. 13:41
Beváltotta a hozzá fűzött reményeket az ügyfélközpont
Március 31-ig összesen 1389 hívás érkezett polgármesteri hivatalba.
Fotó: Matey István
Három hete indította útjára a lakosság tájékoztatásának és a segítségre szorulók támogatásának érdekében a telefonos ügyfélközpontot a Debrecen Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala. A Napló érdeklődésére a hivatal közölte, a cívisvárosi polgárok a március 18. óta működő telefonos ügyfélközpontot megismerték és megnyugvással fogadták: március 31-ig összesen 1389 hívás érkezett. Az idős lakosok bevásárlásban, gyógyszer, gyógyászati segédeszköz kiváltásában kérnek segítséget, a polgármesteri hivatal tájékoztatása szerint, azonban az általános tájékoztatást kérők száma is jelentős.
A hívók a koronavírushoz kapcsolódó intézkedések értelmezésében is kérnek segítséget, illetve vannak olyan idősek, akik az önkormányzat által kínált lehetőségeket szeretnék megismerni, de még nem élnek a felkínált segítséggel. – Megnyugtató számukra a tudat, hogy van kihez fordulni, elmondhatják gondolataikat, félelmeiket, esetleg megerősítést várnak a telefon mögött ülő kollégáktól – válaszolta írásban a debreceni polgármesteri hivatal.
PTZ
Az ügyfélközpontban a koronavírus-veszélyhelyzettel kapcsolatban a debrecenieket érintően meghozott önkormányzati intézkedésekről megfelelő ismeretekkel rendelkező munkatársak fogadják a hívásokat munkanapokon – hétfőtől péntekig – 8.00 és 16.00 óra között. A hívható telefonszámok a következők: 06-52-517-768; 06-52-517-614; 06-52-517-631.