2024.04.18. 12:11
Megtudtuk, melyik debreceni posta lesz éjjel-nappali még ebben az évben
A 24 órás postai szolgáltatások mellett lottózót is létrehoz a fiókban a társaság.
Számos szolgáltatást vehetnek majd igénybe az ügyfelek éjszaka is a postán
Fotó: Illusztráció: MW-archív
Ahogy szerdán megírtuk, Nyíregyházán nyitotta meg áprilisban az első éjjel-nappali ügyfélterét a Magyar Posta Zrt. A társaság azt is közölte, országosan 12 további helyen szándékozik bevezetni a szolgáltatást, köztük Debrecenben is. A Haon megkereste a Magyar Postát, arról érdeklődtünk, milyen stádiumban van a debreceni 24 órás posta kialakítása, mikorra tervezik a nyitást, és – mivel feltehetőleg nem új helyen nyitják az ügyfélteret, hanem egy már meglévő fiók egy részét teszik éjszaka is látogathatóvá – melyik debreceni posta lesz éjjel-nappali.
Válaszukban közölték, az 1-es számú postán tervezik a 24 órás zóna kialakítását. A bevezetés feltétele, hogy a Hatvan utcai fiókban átalakításokat végezzenek. Mint írják, ezek előkészítése jelenleg folyamatban van. Bár konkrét dátumot nem kaptunk, közölték, az a cél, hogy az országosan tervezett további 12 helyszínen év végéig megvalósuljanak a beruházások, így tehát még idén megnyílhat az éjjel-nappali posta Debrecenben is.
A 21. század elvárásaihoz igazodik a Magyar Posta
A Hatvan utcai postán a Szerencsejáték Zrt-vel való együttműködésnek köszönhetően Posta Lottózót is létrehoznak, e két fejlesztés összehangolása alapján kezdődhetnek meg a kialakítási munkálatok.
A megvalósítás során olyan belső postai tér kialakítását tervezzük, ahol a meghatározott, főként postai szolgáltatásokat ügyfeleink a nap 24 órájában igénybe tudják venni. Fókuszban a postai alapszolgáltatások vannak, úgymint: postafiókbérlet, levélfeladás lehetősége, csomagautomata, bankjegykiadó automata, pre-paid boríték forgalmazása automatán keresztül
– írják. Tervezik továbbá ital- és snack-, csokoládéautomata, valamint BM automata KIOSK telepítését is.
A társaság válaszából kiderült az is, folyamatosan elemzik és vizsgálják a lehetőségeit olyan szolgáltatások honosításának, melyet más postaigazgatóságok már bevezettek. Hozzáfűzték, céljuk, hogy a mai kor elvárásaihoz igazodva, szolgáltatásaikat minél kényelmesebben, 21. századi módon vehessék igénybe az ügyfelek.