Hulladékkezelés

3 órája

Fejlesztések várhatóak a köztisztaság terén Hajdúböszörményben

Új lakossági panaszbejelentő rendszert fognak felállítani.

Haon.hu

Hajdúböszörmény két alpolgármestere, Nagy Zoltán és Balogh Csaba, a városközpont állapotával kapcsolatos lakossági bejelentések hatására körbejárta a belvárosi részt – osztotta meg közösségi oldalán Nagy Zoltán. Bejegyzésében kitér rá, hogy a lakók által jelzett problémák valós hiányosságokra világították rá, különösen a köztisztaság és a hulladékkezelés terén. 

Hajdúböszörmény vezetősége  folyamatosan dolgozik a hibás hulladékgyűjtők cseréjén
Hajdúböszörmény vezetősége  folyamatosan dolgozik a hibás hulladékgyűjtők cseréjén
Forrás: Nagy Zoltán / Facebook

Mint írja, bár a városban megfelelő számú hulladékgyűjtő edény található, néhány esetben ezek elhasználódtak vagy meghibásodtak, ami rontja a belváros összképét és tisztaságát. Az alpolgármesterek megerősítették, hogy a városvezetés folyamatosan dolgozik a hibás hulladékgyűjtők cseréjén. Ez a jövőben is kiemelt figyelmet kap, hogy a lakók számára rendezett és tiszta környezetet biztosítsanak.

– áll a bejegyzésben.

Nagy Zoltán alpolgármester javaslatára egy új lakossági panaszbejelentő rendszert fognak felállítani, amely lehetővé teszi, hogy a lakók közvetlenül jelezzék a köztisztasággal, balesetveszéllyel vagy a közérzetet veszélyeztető hibákkal kapcsolatos észrevételeiket.

A rendszer célja, hogy az ilyen jellegű problémákra a városvezetés azonnal reagálni tudjon, így javítva a helyi lakosság életminőségét. Balogh Csaba és Nagy Zoltán alpolgármesterek elkötelezettek amellett, hogy Hajdúböszörmény tisztább és élhetőbb város legyen, és hangsúlyozták: a lakosság bevonása és visszajelzései kiemelten fontosak a város fejlesztése során.

 

 

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a haon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában