szép eredmények

2021.04.09. 10:59

Az online térben is több százezer emberhez juttatták el a kulturális műsorokat

A Főnix Rendezvényszervező önálló kulturális tartalomelőállításának köszönhetően az elmúlt egy évben több mint 600 ezer nézőt ért el a virtuális térben.

Fotó: Illusztráció / Shutterstock

A Főnix Rendezvényszervező Közhasznú Nonprofit Kft. a járványhelyzet miatt 2020. március 16-án zárta be először a Kölcsey Központ kapuit és törölte a jelenléthez köthető beltéri eseményeit, amely elsőként a Debreceni Tavaszi Fesztivált (március 22-31.) érintette.

Az azóta eltelt egy évben a Magyar Kormány és Debrecen Megyei Jogú Város Önkormányzatának járványügyi utasításaival összhangban a Főnix Rendezvényszervező – rövidebb időszakoktól eltekintve – az értékes kulturális tartalmait az online téren keresztül juttatta el a nagyközönséghez. A kihívás óriási volt, mert számos, korábban jelenléthez kötődő programokat kellett rendkívül rövid idő alatt átszervezni és a virtuális térben megfelelő módon megvalósítani. A Főnix Rendezvényszervező teljes állományának közreműködésének köszönhetően sikerült ezt elérni és a nehézséggel teli elmúlt egy év alatt senki ne maradjon kulturális élmény nélkül – írja közleményében a Főnix Rendezvényszervező.

A Debreceni Tavasz, a Debreceni Nyár, a Debreceni Ősz és a Debreceni Tél idején összesen 105 olyan kisfilm készült, amely tartalmában régi, illetve teljesen új eseményeket „költöztetett át” a virtuális térbe lehetővé téve, hogy a nagyközönség javarészt ingyenesen kulturális élményekhez jusson. Ennek a kreatív tartalomgyártó munkának köszönhetően a Főnix Rendezvényszervező a saját elektronikus felületein, a YouTube és Facebook-oldalain keresztül az elmúlt egy év alatt 10 ezer YouTube és több mint 600 ezer Facebook megtekintést generált. A város egyik legnagyobb kulturális rendezvényszervezőjeként konstruktív együttműködés keretében a DeKult Facebook-oldalán és a Médiacentrum Debrecen Kft. DeKult televíziós műsorában is rendszeresen közreműködött. A megtekintések TOP listáját a 94.800 facebookos megtekintéssel az Ady Gimnázium diákjainak közreműködésével készült videoklip vezeti, amely tavaly ballagási ajándékként készült el egy széles körű összefogásnak köszönhetően. A dal egy üzenet-csokorral kezdődik, amelyet országosan elismert színművészek közvetítenek a diákok számára. A videoklipet országos televíziós csatornák is leadták, így rengeteg nézőhöz eljutott az üzenet: Debrecen büszke egykori és mostani diákjaira! Együtt vagyunk Debrecen!

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a haon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában