Magyarország

2013.05.02. 15:06

Csaknem tíz órán keresztül piacvezető pozícióban volt az M1 május elsején

Budapest, 2013. május 2., csütörtök (MTI) - A május elsejei ünnepi műsorrendben a Ma reggel kezdésétől A nagy futam című légi- és aszfaltshow végéig, csaknem 10 órán keresztül az M1 piacvezető helyet foglalt el a televíziós piacon - tájékoztatta a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap (MTVA) sajtóirodája csütörtökön az MTI-t.

Budapest, 2013. május 2., csütörtök (MTI) - A május elsejei ünnepi műsorrendben a Ma reggel kezdésétől A nagy futam című légi- és aszfaltshow végéig, csaknem 10 órán keresztül az M1 piacvezető helyet foglalt el a televíziós piacon - tájékoztatta a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap (MTVA) sajtóirodája csütörtökön az MTI-t.

A Nielsen Közönségmérés adatai alapján a reggel 7 órától délután fél 5-ig terjedő idősávban az M1 közönségaránya a teljes népesség körében 12,7 százalék volt, míg a többi csatorna mind 10 százalék alatt maradt. A felnőttek körében még nagyobb különbséggel nyert az M1, itt a közszolgálati csatorna részesedése 14,5, míg az azt követő TV2-é 10,3 százalék volt - tette hozzá a sajtóiroda.

A Ma reggel után a délelőtti órákban egy amerikai (A legendás musztáng) és egy magyar film (Szeleburdi vakáció) ment, a felnőttek körében 14,9 illetve 12,5 százalékos közönségaránnyal. Ezen felül a déli Híradó utáni Molly és Mops című osztrák-német sorozat közönségaránya is 14 százalékos volt. Ezután a csaknem három órás show-műsort 306 ezren követték figyelemmel, de rövidebb-hosszabb időre több mint 1,1 millió ember nézett bele az élő közvetítésbe - fűzte hozzá a sajtóiroda.

 - MTI -

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a haon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!