2018.06.30. 08:40
Az adott irodához vagy légitársasághoz kell fordulniuk
Debrecen - A reptér munkatársai a Debrecenben maradt utasok tájékoztatásával, ellátásával töltötték az éjszakát.
Debrecen - A reptér munkatársai a Debrecenben maradt utasok tájékoztatásával, ellátásával töltötték az éjszakát.
A Káosz és bizonytalanság uralkodott az antalyai reptéren című, hétfői cikkünkre a Debrecen Airport reagált: „Mindenképpen sajnálatos az eset, mely a hivatkozott járat tisztelt utasaival megtörtént.
A repülőtéren szolgálatot teljesítő rendőri és más hatósági állomány a feladatkörének betartásán túl, a vonatkozó jogszabályi keretek között a legmesszebb menőkig segítőkészen lép fel a tisztelt utazóközönséggel szemben. Azonban az utastájékoztatás nem az ő feladatuk, többek között azért sem, mivel nem rendelkezhetnek aktuális járatinformációkkal, mivel a légitársaságokkal a repülőtér üzemeltetőjének munkatársai állnak kapcsolatban.
Nem háborodtak fel
A tisztelt utasok minden esetben az adott légitársasággal vagy jelen esetben utazási irodával kerülnek szerződéses kapcsolatba a repülőjegy vagy ez esetben a nyaralási csomag megvásárlásával. Számukra a repülőtér üzemeltetője, alkalmazottai, illetve alvállalkozói nem hivatottak igazolást kiadni olyan esetekben, amikor az igazolás tárgya egy rajtunk kívül álló esemény folyománya.
Javasoljuk, hogy a tisztelt utasok az adott utazási irodához vagy légitársasághoz forduljanak igazolásért vagy bárminemű jogorvoslatért ebben a konkrét esetben. Visszautasítjuk, miszerint kollégáink „voltak felháborodva”, mint ahogy a cikk végén olvasható. Kollégáink az antalyai kényszerhelyzet miatt Debrecenben maradt utasok tájékoztatásával, ellátásával töltötték az éjszakát, és biztosították, hogy a mentesítő járat a légitársaság lehetőségeihez képest mielőbb felszállhasson az átmenetileg repülőterünkön maradt nyaralni induló utasokkal.”
HBN
[related-post post_id="3902979"]
[related-post post_id="3902695"]