2013.02.28. 14:41
Kell-e Önnek a Myspace?
Az nem kérdés, hogy fent van-e Facebookon vagy hogy használja-e a közösségi médiát. Most abban segítünk dönteni, hogy regisztrálja-e cégét a megújult MySpace-re.
Az nem kérdés, hogy fent van-e Facebookon vagy hogy használja-e a közösségi médiát. Most abban segítünk dönteni, hogy regisztrálja-e cégét a megújult MySpace-re.Az egykor tündöklő weboldal most már árnyéka önmagának, de egy kis frissítés talán megoldja a problémájukat. Sajnos több cég fogja azt az eredményt kapni, hogy inkább maradjon távol az új közösségi oldaltól. Nézze meg és döntsön!
Ha leegyszerűsítjük a dolgot, akkor az alábbi márkáknak lehet előnyös a MySpace kampány:
- életmóddal foglalkoznak: autók, szépségápolás, magazinok, utazás
- kreativitás: BMW, Absolut, MINI, Nike
- prémium márkák: Prada, Porsche
- kötődnek a művészetekhez: Nikon, Sony
Ha bármelyik jellemző az Ön cégére, akkor hajrá, itt egy újabb csatorna és hullám, amit meglovagolhat. Az újítás lényege pont az, hogy - akár a Pinterest - itt a közös érdeklődés miatt kötődnek az emberek és nem a valós ismertség alapján. De vigyázzon: csak akkor fogjon bele, ha kellő ideje és kitartása van hozzá. Ha most regisztrál és 1-2 dolgot posztol havonta, akkor annak semmi eredménye sem lesz. Itt nincs B verzió, mint a Facebookon, itt ugyanis nem lehet majd hirdetni. Alkalmi együttműködésekre nyitottak lesznek, de nem valószínű, hogy ebben bármelyik magyar cég belesik majd.