2007.10.30. 12:21
A Sunshine a legtöbbet hallgatott rádió!
<p>Átrendeződött a rádiós piac, ragyog a „Sunshine”! Jelentős változásokon ment keresztül tavaly október óta a nyíregyházi rádiós piac.</p>
egyedora.jpg" />
Az eltelt időszakban készült kutatások és a rádió kereskedelmi partnerei egyértelműen mutatták, hogy a Sunshine, átgondolt műsorpolitikájával, konszolidált zenei kínálatával, információ bő szerkesztésével, egyértelműen elnyerte a közép korosztály kegyeit, miközben a fiatalabb és az idősebb korosztályban stabil hallgatói bázist, törzsközönséget épített.
A GFK-Szonda Ipsos által idén szeptemberben végzett közvélemény-kutatás eredményei már egyértelműen mutatják, hogy a rádió által készített műsorok és összeállított zenei programok a városlakók által a legtöbbet hallgatottak.
A konkurens kereskedelmi rádió hallgatói bázisának egy év alatt csaknem felét elvesztette, a Sunshine mindeközben jelentős áttörést ért el a 18-35 éves korosztályban, nyerve az elért hallgatók versenyét (Reach), és maga alá gyűrve a teljes népességre vetített közönség arány tekintetében (Share) összes vetélytársát, beleértve a helyileg fogható országos adókat is. A kutatás azt is egyértelműen igazolta, hogy a Sunshine Rádiót a munkahelyeken és munkaidőben hallgatják a legtöbbet!
Balogh Béla ügyvezető igazgató bízik a további sikerben, és kérdésünkre elmondta, hogy a tudatos hosszú távú építkezés az, ami a siker kulcsa:
- Egy évvel ezelőtt, azt határoztuk el, hogy a kereskedelmi szempontból fontos korosztály (18-35 évesek) az ahol először sikert szeretnénk elérni, ez két okból volt lényeges.
Egyrészt nekünk fontos, hogy hirdetőink üzenetei ne a vakvilágba szóljanak, hanem egy potenciálisan vásárló képes közegbe, másrészt a fiatal felnőttek azok akik elkötelezettek és hűségesek lehetnek a jövőben a Sunshine brand iránt.
További hírek a Sunshine Rádióról a sunshineradio.hu-n.