Borsod-Abaúj-Zemplén

2008.07.08. 18:21

Levelünk a Telekomhoz, az edelényi vihar nyomán

<p>A Magyar Telekomot - jobb híjján internetes portáljukon keresztül próbáltuk elérni. Újságírónk megkeresésére lapzártánkig nem érkezett válasz. Íme levelünk...</p>

A Magyar Telekomot - jobb híjján internetes portáljukon keresztül próbáltuk elérni. Újságírónk megkeresésére lapzártánkig nem érkezett válasz. Íme levelünk:

„A hétfői viharban - mint azt bizonyára tudják - akként sérült meg egy asszony, hogy a számára biztonságosnak vélt telefonfülkébe húzódott be Edelényben. A fülkét azonban a vihar feldöntötte, az asszonyt sérülései miatt kórházba szállították.
Kérem, lapunk, az 53 ezer példányban megjelenő Észak-Magyarország (és a Borsod Online) olvasói számára tájékoztassanak arról, mikor létesült az említett telefonfülke, mennyi időnként szokták a biztonságát ellenőrizni, tervezik-e, hogy kártalanítást fizetnek a sérült hölgynek.

Minthogy napilap vagyunk, kérem, a lehető leggyorsabban válaszoljanak. Kérdéseinket mindenképpen közöljük a holnapi lapban.

(Megpróbáltam telefonos elérhetőséget is szerezni a kommunikációs munkatársakhoz, regisztráltattam is magam, de belépni nem tudtam. Bennem van a hiba? Netán hosszú a regisztrációs folyamat? Miért nehezítik az elérhetőséget?)...”

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a haon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!