Járvány

2020.03.25. 16:31

Mától a Samsung is ingyen viszi szervizbe a mobilokat

A járványügyi védekezés megkönnyítésére bővíti a cég a garanciális szolgáltatásait.

Fotó: Shutterstock

Forrás: Shutterstock

A vállalat több intézkedése mellett kiterjeszti a vevőszolgálat működését március 25-től, egészen visszavonásig, ahogy a járványügyi helyzet megkívánja. Az új lehetőségek között

elérhető lesz telefonos ügyintézésen kívül a mobilkészülékek ingyenes el- és visszaszállítása.

Az új szolgáltatásokat minden garanciális Samsung mobiltermék tulajdonosa kérheti a vállalat ügyfélszolgálatától, így a hatóságok ajánlásait betartva, otthonról is elintézhetik a készülékek javítását. Amennyiben a felhasználók problémájára a Távoli Segítségnyújtás szolgáltatás nem talál megoldást, az otthonuk kényelméből kérhetik a meghibásodott mobileszköz biztonságos elszállítását és szervizelését.

A felhasználók a vállalat szállító partnerével való egyeztetés után otthonukból elszállíttathatják a mobilkészüléküket, amelyet használatra készen és fertőtlenítve kapnak vissza, miután a Samsung szakemberi elvégezték a szükséges javításokat. Az új szolgáltatással elkerülhető a fölösleges utazás, sorban állás és az esetleges kontaktus, így nyújt biztonságos alternatívát.

A Samsung ügyfélszolgálata és online szolgáltatásai ezen az oldalon érhetők el.

Borítóképünk illusztráció

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a haon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!