Vitajó

2019.06.20. 09:52

Meghódítják az országot az „okos kenyereik”

Somogy megyébe is megérkeznek a debreceni cég által kifejlesztett „okos cipók”.

A Vitajó cipókból két év alatt 3 millió darabot adtak el.

Újabb taggal bővült az okos élelmiszereket gyártók és forgalmazók köre Magyarországon. Somogy megye településeit hamarosan az Európa Pék Kft. látja el kedvező élettani hatású sütőipari termékekkel.

A két cég közelmúltban aláírt megállapodása alapján, az Okos Élelmiszerek Kft. gyártói-piaci franchise rendszeréhez csatlakozva, a nagyatádi központú társaság hozza piacra a Vitajó brand cipó formátumait. „E termékek nem csupán finomak, hanem – egyedi vitamin- és ásványianyag-összetételüknek köszönhetően – hozzájárulnak az immunrendszer megfelelő működéséhez, a fáradtság és kifáradás csökkentéséhez, valamint a haj, a bőr és a csontozat normál állapotának a fenntartásához is” – mondta Septe József, az Európa Pék Kft. ügyvezetője. „Ebben az új élelmiszer-egészség koncepcióban való részvételünk számunkra stratégiai kérdés. Somogy megye minél több lakójához szeretnénk eljuttatni az egészséget támogató termékeket, értékes plusz szolgáltatást nyújtva ezzel a fogyasztóknak”.

Négy önálló brand

Az okos élelmiszereket hosszú ideje tartó kutatási, fejlesztési és innovációs program keretében a debreceni központú Hajdúsági Sütödék-csoport cégei fejlesztették ki. Mára négy önálló sütőipari brand született, amelyek külön-külön különböző élettani, egészségi területeken nyújtanak szolgáltatást az embereknek. „A ma ismert trendekkel szemben mi olyan új funkciókkal ruházunk fel alapvető élelmiszereket, amelyek tudományosan igazoltan hatékonyan és biztonságosan támogatják az egészséget, sőt – egyes brandek esetében – betegségek kialakulásának a kockázatát is csökkentik” – mondta Szakács Tamás, az Okos Élelmiszerek Kft. ügyvezetője.

Franchise rendszerben

Az okos élelmiszerek országos és nemzetközi elterjesztésére kialakított franchise rendszer lényege, hogy a gyártói haszon a piachoz legközelebb lévő sütőipari cégekhez kerül. E társaságok pedig – területi kizárólagosságot, valamint számos jogi, marketing és technológiai támogatást kapva – szinte saját termékükként építhetik fel a piacaikat. Ennek az üzleti modellnek a legnagyobb előnye, hogy sokak számára elérhető fogyasztói árak kialakítását teszi lehetővé az egészséget szolgáló sütőipari termékek esetében is.

(PR cikk)

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a haon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!