tudatos fogyasztók

2020.11.04. 16:16

Folytatódik a Vedd a hazait! Védd a hazait! mozgalom őszi kampánya

Az őszi televíziós reklámkampányban 20 társaság hirdetése látható november elejétől hat héten át.

Budapest, 2020. szeptember 3. Nagy István agrárminiszter és Szentkirályi Alexandra kormányszóvivő a hazai előállítású termékek népszerűsítését célzó Válaszd a hazait! kampányról tartott sajtótájékoztatón a fővárosi Corvin Plaza bevásárlóközpontban található CBA Príma üzletben 2020. szeptember 3-án. MTI/Máthé Zoltán

Forrás: MTI

Fotó: Máthé Zoltán

A magyar áruk vásárlására ösztönző „Vedd a hazait! Védd a hazait!” mozgalom őszi televíziós reklámkampánnyal folytatódik – jelentette be Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője szerdán sajtótájékoztatón, Budapesten.

A járvány okozta gazdasági nehézségek mielőbbi leküzdése, a munkahelyek megőrzése érdekében a Magyar Termék védjegyrendszert működtető Magyar Termék Nonprofit Kft. március végén indította el „Vedd a hazait! Védd a hazait” mozgalmat, az akcióhoz több tucat cég csatlakozott. Az őszi kampányban 20 társaság hirdetése látható november elejétől hat héten át.

A kampányt bemutató sajtótájékoztatón Éder Tamás, az MCS Vágóhíd Zrt. igazgatósági tagja elmondta, azért csatlakoztak a reklámkampányhoz, hogy erősítsék a fogyasztók tudatosságát a hazai élelmiszeripari termékek iránt.

Éder Tamás hangsúlyozta, magyar termék vásárlásával a fogyasztó támogatja a munkavállalókat foglalkoztató gyártókat, a mögöttük álló beszállítókat, ezáltal családok megélhetését biztosítják.

Dobrovoczky István, az Alföldi Tej Kft. kereskedelmi és marketing igazgatója elmondta, tapasztalatuk szerint a magyar fogyasztókban növekedett a hazai termékek iránti elkötelezettség. Társaságuk azzal is segíti a fogyasztói tudatosságot, hogy termékeiknél magyar márkákat vezetett be, illetve Vedd a hazait! csomagolású UHT-tejet hozott forgalomba.

Tóth Szabolcs, a Terrán Tetőcserép Gyártó Kft. regionális marketing igazgatója fontosnak nevezte, hogy a fogyasztók az építkezéseknél is részesítsék előnyben az árban is versenyképes hazai gyártók termékeit. Számításuk szerint jövőre az építőipar teljesítménye növekedni fog, de lendülete elmaradhat a korábbiaktól.

Borítókép: Nagy István agrárminiszter és Szentkirályi Alexandra kormányszóvivő a hazai előállítású termékek népszerűsítését célzó Válaszd a hazait! kampányról tartott sajtótájékoztatón a fővárosi Corvin Plaza bevásárlóközpontban található CBA Príma üzletben 2020. szeptember 3-án.

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a haon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában