Helyi közélet

2008.08.27. 06:17

Hátrányban a régi ügyfelek

<p>Mostanában több hirdetésben is olvastam, hogy a Casco biztosítások ára csökkent. Tapasztaltam is, amikor fiam új autót vett, hogy a Casco díja lényegesen kevesebb, mint az én 2000-ben vásárolt gépkocsim díja.</p>

Felhívtam a biztosítómat, ahol közölték, nekik is van kedvezőbb biztosításuk, de elkéstem, mert a fordulónap előtt 30-60 nappal fel kellett volna mondani a meglévőt és akkor most meg lehetne kötni az újat. Nekem a fordulónap július 1 volt. Honnan tudhatnám, hogy van kedvezőbb, újabb módozat is? Küldik ugyan a hírleveleket, de abban ilyesmiről szó sincs.

Ez kitolás azokkal a régi ügyfelekkel szemben, akik évek óta fizetik a Cascót. Én történetesen 2000.07.01 óta, úgy, hogy kárfizetés nem történt. Gondolom, ha lett volna a biztosítónál összeköttetésem, aki felvilágosított volna, akkor nem az újságokban fedfeztem volna fel, hogy elkezdjek utána érdeklődni, sajnos túl későn. Úgy gondolom miután régi ügyfelük vagyok és a kötelező biztosításom is náluk van, illett volna felajánlani a lehetőséget.

Remélem, ha az újságban megjelenik levelem, mások számára tanulság lesz és tudni fogják, hogy a régi szerződést előbb fel kell mondani és az újat csak azután lehet megkötni.
Petruskáné Sz. Judit, Debrecen

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a haon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában