koronavírus

2020.03.10. 09:55

Egy debreceni járatot szüneteltet, egy másikat töröl a Wizz Air

Változás a tel-avivi és a magyar labdarúgó-válogatott Bulgária elleni Eb-selejtezőre induló szurkolói járatokkal kapcsolatban.

Fotó: illusztráció, Napló-archív

A Wizz Air bejelentette, hogy március 10-től felfüggeszti összes olaszországi járatát Olaszország miniszterelnökének az ország lezárásáról szóló bejelentése miatt, amelyet a koronavírus terjedésének megakadályozása miatt rendeltek el.

A légitársaság az összes olaszországi járatát szünetelteti április 3-ig, melyek a következő úti célokat jelentik: Alghero, Bari, Bologna, Catania, Milano Bergamo, Milano Malpensa, Nápoly, Pisa, Roma Ciampino, Roma Fiumicino, Torino, Velence, Treviso, Verona.

A Wizz Air bejelentette továbbá azt is, hogy március 12-től szünetelteti az összes tel-avivi és eilati járatát is az izraeli hatóságok által a koronavírus terjedésének megfékezésének érdekében, az összes érkező utas számára kötelezően elrendelt 14 napos karantén miatt. A légitársaság a budapesti és debreceni, Tel-Avivba és Eilatba induló járatait szünetelteti március 23-ig, beleértve az aznapi járatokat is

- áll a légitársaság közleményében.

A szófiai járat sem indul el

A Wizz Air kedden azt is bejelentette, hogy törli a bolgár hatóságok döntése nyomán zárt kapussá tett Bulgária-Magyarország Eb-pótselejtezőre meghirdetett szurkolói járatait,

azaz a március 26-án Budapestről, illetve Debrecenből Szófiába induló gépeket.

Az utasok lehetőségei

A légitársaság az érintett járatokra foglalással rendelkező utasokat a lehető legkorábbi időpontban automatikusan tájékoztatja. A jegyüket a wizzair.com honlapon és a légitársaság mobilalkalmazásában megvásárló utasok e-mailes értesítést kapnak, amelyben választhatnak a viteldíj teljes összegének visszatérítése vagy 120 százalékának WIZZ-számlára való jóváírása között. Az érintett utasok, az e-mailben kapott linkre kattintva a Wizz Air online önkiszolgáló felületén egy pár kattintással választhatnak a felajánlott lehetőségek közül.

Felhívják az utasok figyelmét, hogy a légitársaság csak azokat az utasokat tudja értesíteni, akik a hivatalos honlapon, vagy a légitársaság mobilalkalmazásán keresztül foglalták le jegyüket. Kérik, hogy azok az utasok, akik utazási irodán, vagy online utazási irodán keresztül vásárolták jegyüket, lépjenek kapcsolatba azzal az utazási irodával, ahol a jegyüket megvásárolták, hogy tájékozódjanak a lehetőségeikről.

A témába vágó további cikkeinket ide kattintva olvashatják el.

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a haon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában