Multimédia

2013.04.13. 08:48

Infógrafika: A közösségi média helyzete

Két évtized telt el azóta, hogy megjelent az első közösségi oldal. Kétségkívül a mindennapi életünk fontos részévé váltak ezek a portálok.

Két évtized telt el azóta, hogy megjelent az első közösségi oldal. Kétségkívül a mindennapi életünk fontos részévé váltak ezek a portálok. Itt tartjuk a kapcsolatot barátainkkal, kollégáinkkal, régi osztálytársainkkal. Mégis van sok olyan dolog, amit ezek az oldalak nem csinálnak.

Szerencsére az identitásunk egyre nagyobb biztonságban van. A kamu profilok is egyre inkább visszaszorulnak, ami javítja a közösségi oldalak megbízhatóságát. A legnagyobb előnyt természetesen a cégek kovácsolhatják, ha regisztrálnak, mivel szórakozás közben tudnak marketing tevékenységet folytatni. A felhasználó számára egyáltalán nem zavaróak a Facebookon megjelenő hirdetések, mert azok mindig relevánsak. Ha mégsem azok, akkor csak magunkat okolhatjuk, ebben az esetben biztos, hogy kamu adatokat adtunk meg a profil kitöltésénél.

Ha a magánszemélyek közösségi média használatát nézzük, akkor 66 százalékkal egyértelműen a Facebook vezet. Más viszont a véges felhasználás, itt a Linkedin a nyerő 39 százalékkal. Az oka, hogy a szakemberek 30 százaléka szerint a közösségi oldalaknak több figyelmet kellene fordítania arra, hogy a cégek hatékonyabban tudjanak kommunikálni vevőikkel. Bár 41% azt is bevallotta, hogy sokkal többet kellene tennie cégének a közösségi médiában való jelenlétért.

Tekintse meg ITT a teljes infógrafikát!

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a haon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!