Nagyvilág

2008.04.05. 17:46

Újabb galiba az ötös terminálon

<p>Újabb probléma a londoni Heathrow frissen átadott ötös terminálján: ezúttal a csomagkezelő szolgálatnál tapasztalt szoftverhiba okozott késéseket szombaton.</p>

A British Airways korábban abban reménykedett, hogy a nyitás óta először ezen a napon az összes gép a menetrendnek megfelelően indulhat majd.

Az ötös terminált március 27-én adták át, órákkal később azonban kiderült, hogy a csomagkezelő szolgálat nem bírja a terhelést. A PR-katasztrófává vált új T-5 terminál kizárólag a British Airways gépeit szolgálja ki.

A szoftverhiba miatt kézzel kell a csomagokat a járatokhoz rendelni, amely sokkal több időt vesz igénybe, így késnek a gépek.

Szombat lett volna az első olyan nap a terminál átadása óta, amikor a British Airways összes gépe menetrendszerűen fölszáll. A légitársaság múlt héten közzétette: 32 millió dollárba (5,2 milliárd forintra) becsüli az egy héttel ezelőtti kaotikus nyitás okozta veszteséget.

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a haon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!