Tájékoztatás

2024.07.20. 09:51

Fellélegezhetnek a debreceni utasok is, megoldódott a probléma a Wizz Airnél is

Jó híreket közölt a Wizz Air az utasokkal.

Haon.hu

Pénteken hatalmas fennakadásokat okozott a légi közlekedésben is hatalmas fennakadásokat az az informatikai hiba, amely súlyosan akadályozta több vállalat, köztük vasúttársaságok, távközlési cégek és bankok működését. Ennek következtében a Wizz Air rendszerei sem működtek megfelelően. Ennek következtében a Debrecen–London-Luton, illetve a London-Luton–Debrecen útvonalon közlekedő péntek esti járatokat törölni kellett. A hibát a CrowdStrike nevű amerikai kiberbiztonsági cég széles körben használt Falcon Sensor szoftverének frissítése okozta. 

A Wizz Air jó híreket közölt
A Wizz Air jó híreket közölt
Forrás: Napló-archív

Megoldódott az informatikai probléma a Wizz Airnél

A Wizz Air pénteken késő este közölte, hogy a légitársaság kollégáinak erőfeszítéseit követően a nemzetközi informatikai partnerénél jelentkező szolgáltatói probléma megoldódott, online rendszerei újból megfelelően működnek.

A légitársaság irányelvei szerint a járattörlésben érintett utasok automatikus visszatérítést kapnak: a rendszer a járatuk indulását követő 24 órán belül a viteldíj 120 százalékát küldi meg nekik WIZZ-pontban. Emellett a Wizz Air utasai a hivatalos weboldalon, valamint a mobilalkalmazáson keresztül átfoglalhatják járatukat vagy kérhetik a viteldíj 100 százalékának készpénzes visszatérítését is. 

 

 

 

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a haon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában